Some people call me the space cowboy, some call me the gangster of love

Yo. jag har inte skrivit på ett tag, och jag vet faktiskt inte varför.. kan ha något med Mafia Wars å göra faktiskt. igår var det en fin fest det var mycket trevligt och jag gör gärna om det nästa helg :)
imorgon börjar våran apu, det suger. jag och arvid ska vara på alimak vilket inte är kanske mitt första alternativ men nu blev det så endå. aja vi ses.


från min käre kusins 22 års fest petter,jag,pär :)

fred ut

/ nilti

Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Porrfilm?

2009-03-11 @ 15:28:46
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: alm

vill inte ens veta vad den där tungan kan göra ;)

2009-03-12 @ 00:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0