Snus,Porr,Brännvin

tja jag heter nils jag är fett trött. idag när vi vaknade så drog jag och anton till ursviken och hämtade lite kläder vi hade beställt, ett paket på 6kg... kändes inte så manligt att köpa kläder men vafan. sen så satt vi hos anton och degade i 700 år typ sen kom min mamma och hämtade mig. vi skulle chilla hos emil ikväll jag han och anton men det blev så att dom kom hit istället så vi har softat här och dom drog för ett tag sen. en trevlig sak som hände var att jag råkade trampa på capone hon blev ledsen och sökte skydd under en säng på nedervåningen. aja nu ska jag slagga tror jag

peace out

/Niltihoe

Kommentarer
Postat av: lindi

jag har en tröja med den där fingret sen ståre FUCK THE LAW och på baksidan A.C.A.B

ps, VEM I HELVETE ÄR CAPONE?

2009-03-04 @ 18:26:38
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0