One shot one kill what's the deal

Yo, jag har inte skrivit på ett tag för det är lov,pilsner och homeboys som gäller för tillfället.
igår chillade jag med jocke, anton och frida vi satt hemma hos jocke och drack pilsner och spelade kort, jag var sämst i världen. imorsse vaknade jag och anton och mådde väl ungefär som två avslagna folköl men vi drog oss till stan, for på banken sen hade jag ett tandläkar besök sen köpte vi snus sen drog vi till urs och hälsade på staken. sen for vi hem till anton igen och han åt sen drog vi hit till långis och här ska vi nog stanna inatt om inte planerna ändras drastiskt,  vi har sett the fast and the furious och 2fast 2furious bara för att dom är köng. aja nu ska vi väl hitta på nått vettigt.

peace

/ Nilti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0