For all the drug's that i've done

Goderafton goderafton både herr och fru. idag har jag varit på körskolan, jag träffade guss3 och koch där även bohlin kom in efter ett tag. jag gusse och koch satt och gjorde faser och gusse som uppenbarligen var den smarta i gänget var på fas 3 medans jag och kuken satt och kämpade med första... men vi båda klarade den tillslut iaf :D jag stekte både gusse och koch med mina 66 poäng ;) efter det drog jag hem och jag har sett Cocain Cowboys det är en fett bra dokumentär om kokain smugglingen i miami under 70 och 80 talet =) sen nu har jag just ätit och väntar på att link4n ska ringa mig så ska vi hitta på nå =)


Bild från nån förfest hos törne eller liknande.

Peace out

/ N

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde umgås med mig och carrie

2009-03-04 @ 18:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0