Yo this blunt's for you

Tja idag har jag inte gjort ett jävla skit, sett serie, sett film ätit typ. jag sov till halv 4 det var skönt kattfan kom å väckte mig, det var taskigt.  jag tror jag ska ta en tidig kväll ikväll ungefär som krillej fast han gör det bara för att han inte får sitta uppe vid datorn så sent på kvällarna.. stackars lillpajken, nej förlåt nu var jag taskig hans mamma har faktiskt slutat dra ut hans internet klockan 12 sen han fyllde 18. det kanske är det som är att bli myndig.. man får vara uppe lite längre och man får fan köpa sitt egna jävla snus, fett jobbigt att måste gå till affärer och dylikt.. därför tror jag att det är bättre att inte vara 18 !. aja jag orkar typ inte skriva känns som om jag bara svamlar och snackar skit, allt är som vanligt alltså, fattar inte vad som hände igår värsta känslomässiga inlägget.. för mycket whiskey. aja ska se lite serie nu och sen får vi se om jag lägger mig.




Gammal klassiker av den mest troligt fetaste rappartisten någonsin.

peace

/ Nilt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0