Tyngaste låten

Jag drack mitt första 6-pack
När jag var tretton år
Jag sket precis i skolan
Och knappt på pungen fått hår

Men nu har åren gått
Och mjället bara växer
Men jag har inte glömt bort
Smaken på mitt första sexpack
Måste vara en mening med mitt liv

Jag drack mitt första 6-pack
 När jag var tretton år
Jag sket precis i skolan
Och knappt på pungen fått hår

 Men nu har åren gått
 Och mjället bara växer
Men jag har inte glömt bort
Smaken på mitt första sexpack
(ohno)
 Måste vara en mening med mitt liv

Ba bam bam bam
Ba bam bam bam
Jag drack mitt första 6-pack

När jag var tretton år
Jag sket precis i skolan
Och knappt på pungen fått hår

Men nu har åren gått
Och mjället bara växer
Men jag har inte glömt bort
Smaken på mitt första sexpack
Måste vara en mening med mitt liv



Kommentarer
Postat av: linda

så du har en blogg din bitch

2009-02-19 @ 14:23:20
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0