Stop me up and watch me go

Yo vad händer i världen ? jag hade tänkt skriva ett vettigt inlägg men som till precis allt annat i livet så saknas motivation. jag kan skriva vad jag gjort idag istället. jag vaknade vid 1 tiden minns inte riktigt när, hur som helst kom mamma och skrek att jag skulle städa och dammsuga, men brorsan kom och hämtade mig istället så det blev inget av, jag och bror for på banken för att mitt jävla kort har gått av för tusondegången, fattar inte vad jag gör med dom. även brors kort hade gått av så vi båda beställde ett nytt, sen for vi och åt pizza, för bror hade tydligen tiggt till sig pizza pengar av mamma =). efter det drog vi å köpte snus till familjens manliga medlemmar dvs jag pappa och pär, sen drog vi hem till broder och tittade lite tv osv och nu är vi i långis och ser film, eller ja nu drog bror till stan och hämtade dom födelsedags firande gamlingarna. aja fuck it


Jag bror och david nån gång vid nyår förra året

peace

/ nilt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0