Stonefaced killah

Tjena jag sitter och ser dirty sexy money, det är typ bra jag gillar det iaf. idag har jag bara chillat hela dagen, jag och farsan gick över till min farbror och blev bjudna på fett god mat lite öl och lite whiskey sen gick vi hem. pappa ligger och slaggar nu och det borde jag också göra eftersom att jag iprincip somnade vid matbordet, jag måste nog erkänna att jag är lite sliten sen gårdagen men det är sånt man får ta. sen så tänkte jag bekänna en sak också och jag väljer att citera artisten petter eftersom att han uttrycker det jag vill få sagt väldigt bra i en mening "Jag är fast i det här, min egen kärleksaffär" . jag tänkte slänga upp en gammal bild också bara för att det är trevligt med gamla saker som väcker minnen och känslor.


Jag och Anton i hemavan för längesen.
bro's for life, i love you man.

peace out

/ Nils Anton Lundmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0