Hard work work

vad fan är det för fel på dagens jävla skolelever och lärare jag blir så jävla förbannad. idag när jag för engångs skull skulle jobba i verkstaden så finns det inte ett jävla skit någonstans i hela jävla verkstan jag,robin och tobbe fick alltså dela på två stick stål hur i helvette ska det gå till när alla behöver det till 80% av arbetsprocessen ? och dessa jävla 1or som inte kan ett jävla skit (jaja jag vet det var jag förra året men vi hade iaf lärt oss vid det här laget) vad fan valde dom denna linje för ? för att kunna snåla till sig tobak av andra idiotiska tobaksmissbrukande industri slödder ? kan någon ge mig klartecken på varför ett as som skall kapa sig en bit i kaprummet alltid starta på för hög växel i kapen och därmed förstör tänderna på sågbladet och sen bara går därifrån så att nästa man i kön får lov att byta ut bladet ?! och självklart märker inte 1orna att bitarna blir sne som nå jävla torn i nått skit land och dom ser heller inte att tänderna är utnötta, nej dom fortsätter glatt att kapa, hela jävla klassen. och sen när vi som faktiskt gör något vettigt när vi jobbar i verkstaden ska kapa så är det helt meningslöst och då måste VI byta ut nått DOM har gjort FUCK YOU CP IDIOTER JAG HATAR ER.

sen måste jag byta umgängeskrets också.. jag snackade med två så kallade kompisar på msn nyss men båda gick och la sig vad fan är det för jävla skit snack alla vet att skamlinje går vid 1 på natten såvida man inte är sjuk då får man lägga sig tidigare pga hög feber eller dylikt, Skärp er för fan.





Pissed off

/ niss3

Kommentarer
Postat av: Kieri

Word IMBA även

2009-02-25 @ 17:57:05
Postat av: Dirscha Lars

Att bygga hat mot folk är alltid roligt

2009-02-25 @ 22:11:43
Postat av: Duschanvändaren

Alltid kul att bygga hat mot folk :D

2009-02-25 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0