Benen på ryggen

Nu är det så att jag tänkte berätta om min vän kristoffer johansson aka KrilleJ.
En vacker skoldag i 1an på gymnasiet frågade jag en helt random snubbe med lustig keps som gick i min pararell klass om han ville komma å lana hos mig en helg, det ville han. så inleddes vänskapen i våran ökända duo, för det berssanlan som skulle forma sig i ett svettigt betongrum i bergsbyn var inget vanligt noob cs lan utan det var ett helt crazy ghettolan och det var phett också alla var helt galna och humören var på topp (bortsett från ville men det är ett annat kapitel i min livshistoria). efter den helgen så är jag och krille nästan lika kända som bonnie å clyde, vi går ingenstans utan varandra och vi har allt gemensamt utom en sak.. Krille är en tönt det är inte jag för krille vägrar joina vårat coola blogg crew trots påtryckningar av mig och filip påstår han att han inte är "mogen" nog att haka på. Krille min Krille snälla kom med oss och sprid ditt liv och ditt buskap över internet med hjälp av enkla vokaler och konsonanter kanske någon liten bild som nån annan tagit sig tid att fota. på berssan lanet sa vi att vi skulle följas i graven och det ska vi men om du inte skapar dig en realblogg så kommer det kännas tungt för mig och det kan även sluta i handgemäng, tyvär. så kom bara kom följ våra spår över bloggvärldens vida vidder och skapa något eget.



Kristoffer aka Kjomon aka KrilleJ

/ Er alldeles egna Nilt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0